04-07-2017

Husk at gøre dig selv klogere på kursus - det betaler sig

Som selvstændig står du selv for din videreuddannelse og friske pust og inspiration udefra. Det koster knaster. Men en hurtig cost-benefit analyse af et medlemskab af foreningen Ase Selvstændig viser, at du kan skyde økonomisk genvej til massevis af kurser.

SELV_4_a _kasse _umbraco

Et medlemskab af foreningen Ase Selvstændig giver dig fri adgang til alle de kurser vi udbyder til medlemmerne. Og et medlemskab koster kun 67 kr. om måneden. Normalprisen for et kursus ligger typisk på 598 kr. Regnestykket over, hvor hurtigt et medlemskab af Ase Selvstændig er tjent hjem, bare på dén konto, overlader vi til dig.

Tjek hvilke kurser og webinarer vi byder på
På vores kursusportal kan du surfe rundt og se, hvad vi tilbyder af kurser og  arrangementer - opdelt både i emner og hvor i landet, de afholdes. Dertil udbyder vi også webinarer, og her er det selvfølgelig underordnet, om du bor i Tønder, Tisvilde eller Thyborøn. Emnerne spænder vidt, fra personlig udvikling som fx mindfulness eller faglig udvikling som fx kurset "Mødebooking - få flere salgsmøder i kalenderen".

Meld dig ind i Ase Selstændig og spar penge på kurser fra dag ét
For 67 kr. om måneden får du gratis adgang for én person på alle vores kurser og arrangementer. Dertil kommer naturligvis en lang række af andre fordele, der følger med medlemsskabet af foreningen. Det er fx rådgivning om rekruttering, ledelse, personalejura og inkasso. En professionel rådgivning du naturligvis får fra vores jurister. Du kan melde dig ind her.