09-08-2017

Skyd økonomisk genvej til kurser og ny inspiration

Hvornår har du egentlig sidst været på kursus? Kan du overhovedet huske, hvordan det er at komme tilbage på job med et frisk pust og ny, relevant inspiration udefra?

SELV_4_a _kasse _umbraco

Hvis det står lidt uklart for dig, er det måske ved at være tid. Selvfølgelig er det meget forskelligt, hvor stor kursuskontoen er hos den enkelte arbejdsgiver, og kurser koster nu engang penge. Men for bare 67 kr. om måneden kommer du langt og kan skyde økonomisk genvej: Et medlemskab af foreningen Ase Lønmodtager giver dig nemlig fri adgang til hele kataloget af kurser og arrangementer. Normalprisen for et kursus ligger typisk på 598 kr. Regnestykket over, hvor hurtigt et medlemskab af Ase Lønmodtager er tjent hjem, bare på dén konto, overlader vi til dig.

Tjek hvilke kurser og webinarer vi byder på
På vores kursusportal kan du surfe rundt og se, hvad vi tilbyder af kurser og  arrangementer - opdelt både i emner og hvor i landet, de afholdes. Dertil udbyder vi også webinarer, og her er det selvfølgelig underordnet, om du bor i Tønder, Tisvilde eller Thyborøn. Emnerne spænder vidt, fra personlig udvikling som fx "Mindfulness - vejen til mindre stress" eller faglig udvikling som fx kurset "Strategi og passion - find og udvikl dit fundament".

Meld dig ind i Ase Lønmodtager og spar penge på kurser fra dag ét
For 67 kr. om måneden får du gratis adgang for én person på alle vores kurser og arrangementer. Dertil kommer naturligvis en lang række andre fordele, der følger med medlemsskabet af foreningen. Det er fx tjek af din kontrakt og rådgivning omkring barsel, orlov og opsigelse. En professionel rådgivning, du naturligvis får fra vores jurister. Du kan melde dig ind her.